3.11.11

Symaskinedrømme


I søndags havde jeg besøg af min søde Mor og lillesøster. Vi startede med at spise lækker brunch sammen, og bagefter syede vi nye puder til vores sofaer. Har haft stoffet liggende længe, men er ligesom aldrig kommet igang. Nu skulle det så være!
Nedenfor resultatet: 2 puder. Ja ja, det var ikke meget, men jeg synes altså bare de er blevet såååå fine! Og helt klart lavet med masser af kærlighed! <3


Projektet afstedkom at jeg nu ønsker mig en symaskine. Plejer at låne min mors, eller køre hjem til hende (så har man også hjælpen så dejligt nær når det hele går i kage!) - men nu vil jeg altså gerne have min egen. Var i går forbi symaskinecentret (ja, det er der faktisk noget der hedder) for at kigge på udvalget. Forelskede mig vildt i en model der naturligvis var lidt småpebret efter min smag. Til gengæld var den sat ned til 3.500,- (fra 5.000,-)... ØV og BØV for at være arbejdsløs og en smule fattig!
Den kunne brodere, og skrive bogstaver og alt muligt fancy! Står helt klart øverst på ønskelisten, og opsparingen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en kommentar, - det gør mig så glad :-)