30.11.11

Åh Mette!



 Var i går aftes så heldig at blive inviteret til en slags VIP-arrangement med Mette Blomsterberg og noget kaffe-sjov. Det skal ikke være nogen hemmelighed at jeg naturligvis lagde min udelte opmærksomhed hos ovenstående! (Kaffe ER bare ikke lige mig, vel.) Vi var vildt godt underholdt i hele to timer. Hvem skulle have troet at ord som; "Bolle", "Lange bryster" og "Tissemand" er en del af Mettes repertoire? Vi grinede og hyggede os. Og spiste lækkerierne bagefter.
Hvis du, som jeg, er bare en lille smule fascineret kan jeg oplyse at hun inden længe åbner en webshop hvor man både kan købe redskaber og ingredienser! Se den lige her. (under opbygning)


MÅÅÅÅMS siger jeg bare!
Arrangementet blev afholdt på min kærestes arbejde. Fantastisk sted som jeg helt klart synes er et besøg værd! Se mere lige her. 

(Beklager den ringe billedkvalitet, glemte selvfølgelig kameraet derhjemme så måtte "nøjes" med kærestens iphone)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en kommentar, - det gør mig så glad :-)