13.11.11

Home alone vol. 1

I går var jeg helt alene hjemme... Kæresten var taget med drengene i byen og jeg så straks mit snit til at få udført en masse amåprojekter!
Billedespam fra aftenen i går:
 F.eks. nåede jeg at lakere negle (uden brok over at det lugter) ;-)

Og bage knækbrød. Opskriften fandt jeg hos hende her.

 Og bananbrød. Smager så uendeligt godt! Opskriften er fra Mira Arkin, - linket finder jeg lige til jer en af de kommende dage.

 Og så tog jeg hul på et lille eksperiment. I får resultatet at se senere!


Og så er jeg begyndt at julepynte. Bare en lille bitte smule i hjørnerne... Glæder mig helt tosset til at få de store julekasser frem, og at få lavet pynt til min hoveddør for første gang. For nu har vi faktisk en hoveddør hvor det kan lade sig gøre! :-D

... Og så håber jeg at vores internet snart kommer i gang så jeg kan få bloggen opdateret noget oftere!

2 kommentarer:

Skriv gerne en kommentar, - det gør mig så glad :-)