29.11.11

Jeg ELSKER mit julepynt!

 I søndags fandt jeg de store julekasser frem. I første ombæring var det lidt uoverskueligt, men jeg fandt på at finde et par store bakker frem, og så ellers bare begynde at pakke ud! Glimmer og pangfarver væltede op af kasserne, og se lige hvor fint det er! Jeg elsker alt mit julepynt, men der er nu alligevel noget af det der er helt særligt... 
 Pandaen her købte jeg i Kina da vi var på studietur
 Den store kugle med skøjteløberne fik jeg af min mor forrige år. - Hun havde to som altid har været "fast inventar" på juletræet derhjemme, og nu har vi een hver!
 Den multifarvede lille blomst var det første stykke julepynt jeg selv købte - i Magasin. 
 Elefanten er også fra turen til Kina
 Rumraketten er købt i Tivoli for et par år siden da jeg var på juletur med alle damerne i familien. Fantastisk hyggelig tur som jeg tænker tilbage på når alt julepynten bliver fundet frem! 
Og de her fire små figurer er fra dengang min mor og jeg boede alene og jeg fik gaver fra "Nissen" HVER dag! Se dét var tider! ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en kommentar, - det gør mig så glad :-)