27.10.11

Når teknik og jeg arbejder sammen

Fungerer det ikke altid helt gnidningsfrit! Men idag er det som om det hele bare virker! Og det tager ingen tid at uploade billeder på bloggen! Så I får lige lidt flere... ;-)
Billede taget fra min iPhone, - da vi forleden dag var en tur ved stranden.

Billede taget fra min iPhone, - til Banko med min mor, hendes kollega og min lillesøster. Noget vi ellers aldrig gør, men vi vandt faktisk præmier alle mand! 

Sidste arbejdsdag på Fuglsøcentret. Himmelen var klar, vejret skønt, og på trods af at det var 14/10 sad vi udenfor og drak øl og spise grillpølser. YAY! :-)

Under min nye titel som hjemmegående (aka arbejdsløs) er mit krea-gen og husmor-stemningen virkelig fundet frem! Lavede derfor rødkål forleden dag. Synes bare farven er sååå fin! 

I sidste uge var jeg på besøg hos min lillebror hvor vi lavede bolcher. Det er altså sjovt at være sammen med sådan en dreng på 6 år! Og bolcherne blev rigtig gode... :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en kommentar, - det gør mig så glad :-)