6.10.11

Kickstart og krea-projekter

Jeg havde idag bestemt mig for at gå igang med nogle krea-projekter når jeg kom hjem... Det resulterede i en indkøbstur på vejen, og dermed en lettere udmattet mig! Derfor forkælede jeg mig selv med en lille smule faaaastfood inden jeg skulle igang! Heldigvis er det sådan at der er åbnet en Thai-takeaway lige ved siden af os, og de har virkelig gode forårsruller - hjemmelavede, små og meget crispy - til kun 25 kr. for 4 stk. Og så får man endda chili-sauce med! ;-)
Der var så kun 2 tilbage da jeg kom i tanke om at skulle tage et billede, men se lige her!

Her lidt billeder af mine indkøb:

Og så gik det lille krea-monster ellers igang! Jeg har set nogle fine halskæder med keramikperler i nogle meget dyre designerbutikker. Men så var det at jeg tænkte at min pengepung nok ville synes bedre om at jeg bare selv lavede nogen magen til! Desværre vil bloggen ikke lige samarbejde, så billeder af de færdige halskæder må vente til i morgen!

Jeg skal forfærdeligt tidligt op i morgen, så godnat blogland!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en kommentar, - det gør mig så glad :-)