24.2.12

Kan du gætte hvad det er? # 2

Har du gættet det? Sikkert. Det er jo ikke en ny opfindelse, jeg har bare først opdaget det nu! ;-) 
I PROUDLY PRESENT: 
TadaaaaaAAAAA - Stofbetrukne knapper, på hjemmesyede uldpuder. Fedt fedt fedt, hvis du spørger mig!

 (Beklager den dårlige billedkvalitet, blev først færdig med puderne ret sent på aftenen, og i et ret dårligt aftenlys)
Og her er puderne så pakket ind og suppleret med et fancy minimega-kort. Åh hvor jeg dog fortryder at jeg ikke købte hele restlageret lidt flere!
Som bonusinfo kan jeg sige at kusinen min blev rigtig glad for puderne, - jeg var dødnervøs ved tanken om at skulle give min første "rigtige" hjemmelavede gave, sådan kun dem og ikke bare som supplement til en købt gave!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en kommentar, - det gør mig så glad :-)