6.2.12

"Because you are worth it" - Bare fordi

På et besøg "hjemme" (kæresten min mener det er lidt sært når jeg snakker om "hjemme" et sted hvor jeg ikke længere bor, men hos forældre er det da virkelig indbegrebet af hjemme, er jeg den eneste der har det sådan??) i lørdags, havde jeg gaver med til min mor og lillesøster. Bare fordi. Fordi jeg tænkte på dem da jeg faldt over tingene. 
Gaven til muttien indpakket i pink papir med orange lækkerheds-bånd fra HAY! Måske er prisen høj, men lækkerhedsfaktoren er altså også tilsvarende! Fik indviet mit nye dymotape med teksten Because you are worth it, i bedste L'oreal-stil. 

 Lillesøster-pakken i fin æske fra Tiger. Kvali til go pris, - det er altså i orden! 
 Indhold i muttiens pakke. 
Indhold i lillens pakke. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en kommentar, - det gør mig så glad :-)