2.12.11

Produktivitet uden lige



Jeg er begyndt at få fri en halv time tidligere om fredagen, og så derfor mit snit til liiiige at få lavet en masse små-projekter da jeg kom hjem. Bare en lille ting som at komme ned bagerst i haven og finde mos til dekorationerne har været noget nær en uoverskuelig udfordring den seneste uge, fordi der er så forfærdeligt mørkt når jeg kommer hjem. 
Fik lavet et par dekorationer, - kalenderlyset blev tændt lidt for sent, og vi kan nu kæmpe med bare at nå at få tallene på lyset til at følge de reelle datoer. ;-)
Har også lavet en krans til døren. Det var dét de fine læderstjerner her skulle bruges til! Er selv ret glad for resultatet! 
Nu er jeg til gengæld bare såååå træt! Efter at være startet på job igen er jeg bare fuldstændig kvæstet. Sørgeligt men sandt! Og mine øjne svier, så jeg må ty til brillerne når jeg kommer hjem - bruger normalt kontaktlinser, så jeg kan bare slet ikke vænne mig til stængerne der skarver bag ørerne. ØV! 
Var faktisk så træt at jeg nærmest ikke opdagede at billedet her blev taget. Var fuldstændig opslugt i min egen lille verden.... 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en kommentar, - det gør mig så glad :-)