12.12.11

Jule Blogchallenge # 10, 11

Nu er den gal igen! Jeg er kommet bagefter på Jule Blogchallenge...
Og så kan jeg oven i købet ikke finde ud af at lave et screen shot på min computer. Forsøgte mig frem, men endte bare med at have en sort skærm, så tror I må undvære ;-)
Til gengæld kan jeg give lidt stemning fra 3. søndag i advent der blev spenderet sammen med min søde lillesøster  og min tømmermændsramte kæreste. 

Vi lavede tons-vis af konfekt - kameraet var pakket væk for ikke at blive udsat for alt for store mængder smeltet chokolade, så I må vente med billeder af dét. Men jeg kan afsløre at det blev meget lækkert! 

Juletræet er endelig kommet på fod, og langt om længe også pyntet, så dét kan I få at se!




 Og idag har vi pakket julegaver ind. - Dejligt at de kan pynte under træet :-)


Årets portion brændte mandler er lavet - skarpt bevogtet af magnetmonsteret står de fremme på køkkenbordet ;-)

4 kommentarer:

  1. Hvor er det hele flot - træet, pynten og pakkerne! Dine hjemmelavede ophæng er super fine! Jeg kan da godt se, at jeg må ud og investere i klar lak på spray. :) Hvilken selvhærdende ler synes du var bedst?
    Tak for kommentaren på min blog.

    SvarSlet
  2. Åh nej, det er vist falsk reklame jeg kom med der! Det fine "dejlig er den himmelblå-hjerte" har jeg ikke selv lavet, men købt mig til på julemarkedet i Horsens! Mine egne ophæng er jeg kommet til at dele ud til to søde piger der var her i weekenden, så nåede ikke at tage billeder ;-)
    Har taget et billede af mit selvhærdende ler (altså inden det er blevet til figurer)som jeg lige vil uploade... :-)

    SvarSlet
  3. Åh den laver den laver det flotteste mønster på væggen den IKEA lampe! Har selv "plaget" om at få den, men uden held -endnu. Skal vist igang med at argumentere igen;-)

    SvarSlet
  4. Ja, jeg er også bare SÅ glad for den! Fik den i fødselsdagsgave af min kæreste, så det krævede ikke så mange argumenter her ;-) hihi

    SvarSlet

Skriv gerne en kommentar, - det gør mig så glad :-)