1.1.12

GODT NYTÅR

Alle I søde bloggere ønskes et rigtig godt nytår! Vi holdt nytår sammen med en gruppe af min kærestes venner og deres kærester. Mange havde jeg ikke mødt før, men alle var bare rigtigt søde, og det var super-hyggeligt! Havde dog så travlt med at vimse rundt og vaske glas mm. at jeg lidt glemte mit kamera, så det er lidt sparsomt med billeder! 
Dog fik jeg lige taget et par billeder af borddækningen før festen blev skudt igang :)

 Hvert par havde til opgave at lave en drink til hele selskabet - en rigtig god ide, så alle byder ind med noget og værterne ikke står med hele arbejdet ;-) Fik desværre ikke taget billede af dem alle - men drink no. 1 var mojito - en klassiker! 
 Og senere "Hjortens øje" - Hustler energidrik i det store glas og Jägermeister i shotglas. Smager herligt! 
 Som "slutter" - et billede af den skønne dessert! Brownie og hjemmelavet brombærsorbet. MUMS! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en kommentar, - det gør mig så glad :-)