29.8.12

Raaaaaaw!


I mit forsøg på at leve sundere, vil jeg prøve at spise raw food. Jeg er et madøre af højeste kaliber, så kan bestemt ikke undvære kød, mælkeprodukter o.l. fuldstændigt, men jeg kan fint erstatte noget af min sædvanlige kost med raw food. 
Bl.a. synes jeg der er nogle virkeligt gode alternativer til snacks og kager - jeg laver for eksempel tit smoothies eller banana-shakes - se opskriften lige her
Raw cake a la brownie opskriften fra Karen Klarbæks blog er også virkelig et hit - og er i øjeblikket at finde i mit køleskab :-)

På billedet er tirsdags aftensmad; spinat, vandmelon, avocado, hindbær, mandler og en "dip" af soltørrede tomater, tahin, mandler, æblecidereddike, olivenolie, citron og persille. Salaten var så mættende at jeg overhovedet ikke manglede hverken brød, kød eller andet :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en kommentar, - det gør mig så glad :-)