18.7.12

Årets loppefangst. Indtil videre!

For i næste uge drager vi mod Sverige, og forhåbentlig en masse loppemarkeder! 

Lækker-laber blå tysk vase. Der har allerede været blomster i den, som desværre døde ret hurtigt. Gad vide om den har dårlig blomster-karma? I så fald et dårligt køb, men lad nu det ligge. 



Fantastisk vin-ballon i endnu mere fantastisk trækasse. Dog temmelig beskidt, men det er der vel råd for. Ved ikke hvad den skal bruges til, men til 60 kr. (inkl. en vase til Muttien min, som desværre viste sig at være flækket i bunden, hvilket vi tilsyneladende havde overset. tsk. tsk.) kunne jeg simpelthen ikke lade den stå! 


Stort makrelbillede, trænger til en kærlig hånd. Forestiller mig noget med neon, enten på rammen eller som detaljer på selve billedet. Under alle omstændigheder skal der ny passepartout i. 


Yndig lille "Muffy-bamse". Er der mon nogen derude i blogland der kender til hende? Jeg har en magen til liggende som jeg fik da jeg var lille, - og en del tøj til den. Der fandtes dengang en hel verden af tøj, møbler og accessories til Muffy, ligesom der også var en kanin-veninde, mor og far-bamser, hund og andet gøgl. Blev så nostalgisk at jeg bare ikke kunne la' være. 20 kr. 

Laber lille "lotusskål". 2 kr. Bare fordi alt er sødere i miniature! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en kommentar, - det gør mig så glad :-)